Segalanya pasti mungkin..

Luahkan segalanya yang berkaitan dirimu..
Jangan bebankan dirimu dengan sesuatu yang mengasingkan.. Hidupkan dirimu..
Bila hati mula bersuara..
Segalanya memungkinkan diri untuk meneruskan kehidupan..

Thursday 13 October 2011

Masihkah ada ruang Untukku Dihatimu..

Pabila aku bersendirian.. sentiasa terbayang wajahmu..
Mungkinkah aku merinduimu ??
Masih aku bertanya pada diriku.. Mengapa masih mengingatimu sedangkan kau jua yang menolak cintaku dahulu..
Jika ditakdirkan aku bertemu mu sekali lagi.. Ingin kau katakan yang aku masih mencintai dirimu..
Saat terakhir kali aku melihat wajahmu.. Tidak ku lupakan betapa mesranya kita berdua saat akhir cintamu padaku..

Aku merinduimu sayang..
Jika berkesempatan.. Aku ingin mengucapkan Aku Cinta Kamu..
yang terakhir kali sebelum pemergianku..

Jikalau kau tahu..

No comments:

Post a Comment

Followers