Segalanya pasti mungkin..

Luahkan segalanya yang berkaitan dirimu..
Jangan bebankan dirimu dengan sesuatu yang mengasingkan.. Hidupkan dirimu..
Bila hati mula bersuara..
Segalanya memungkinkan diri untuk meneruskan kehidupan..

Saturday 15 October 2011

Pasal kawan..

hari di sekolah adalah hari yang paling aku nantikan.. aku rasa ceria dan gembira bersama kawan kawan aku. mereka semua ibarat kakak aku.. sering menasihati aku juga memarahi aku. tapi aku tak kisah.. walau gila gila gaduh sekalipun, yang dicari adalah kawan.. jangan sisihkan kawan.. sesusah mana kawan tu, kita yang perlu tolong.. nanti kita susah, dialah yang tolong kita.. Farah ain, Aisyah n budak asrama semua kawan aku.. aku sayang korang.. ecah, walau aku sadung kaki ko sampai nak terjatuh, ko boleh lagi gelak ketawa dan bukan marah ?? memang pelik. tapi, nanti aku buat lagi ok.. Farah.. walaupon ko dah pindah, aku selalu visit wall kau kat facebook tau.. jangan risau, tiada siapa yang dapat gantikan posisi kau sebagai sahabat teristimewa dalam hati aku..Nab n baya.. urgghh.. suka membebel kat aku mengalahkan mak aku sendiri... tapi bebelan tu la yang aku selalu rindukan kalau korang tak ada.. imaginasi kita bina bersama.. pergi universiti nanti sama sama.. naik skuter sejenis je.. then ade laa pulak pakwe pakwe hensem datang naik motor gak.. waahhh.. aku takkan lupa imaginasi sengal tu smpai bila bila tau !! nak jadi penulis novel dan dalam pada masa yang sama jugak sebagai chef terkenal.. itu impian aku.. terima kasih kat korang sebab sokong aku.. korang selalu dengki kt  aku bila aku dapat result exam tinggi. maaf laa.. aku pon tak sangka.. tapi, aku nak korang tau yang aku cuma nak korang yakin bahawa aku boleh.. terima kasih kawan.. kawan sejati yang takkan aku lupakan. 1RK,2RK,3MAGENTA (08-10).. wlau sekarang kita berbeza tapi, hanya satu yang tidak membezakan kita semua.. masih tersenyum apabila terkenang peristiwa lama...

No comments:

Post a Comment

Followers