Segalanya pasti mungkin..

Luahkan segalanya yang berkaitan dirimu..
Jangan bebankan dirimu dengan sesuatu yang mengasingkan.. Hidupkan dirimu..
Bila hati mula bersuara..
Segalanya memungkinkan diri untuk meneruskan kehidupan..

Thursday 20 October 2011

Kerja ?:)

Cikgu kata umur 16 tahun dah boleh kerja.. Haa.. Cikgu macam dah bagi satu idea je kat aku.. Aku nak pergi kerja.. Hmm.. Tak kisah lah kat mana pun, janji halal.. Lagipun, aku dah aim satu benda je bila nak kerja ni,. Ingat nak kumpul duit poket dan nak simpan duit sikit dalam bank haji... Huhu.. nak kumpul duit nak bawa mak pergi haji.. Lagipun, aku rasa ada faedah jugak kalau aku kerja.. Sekurang- kurangnya boleh isi masa lapang aku time cuti hujung tahun ni.. Daripada aku duduk rumah, main, tengok tv, berFB 24 jam.. Tak ada faedah jugak.. Lagipun, aku ingat nak cari pengalaman dan cuba nak ringankan beban mak.. nak laa jugak merasa tolong mak beli barang dapur guna duit aku sendiri.. Harap- harap dapat la kerja tu.. Aminn.

No comments:

Post a Comment

Followers