Segalanya pasti mungkin..

Luahkan segalanya yang berkaitan dirimu..
Jangan bebankan dirimu dengan sesuatu yang mengasingkan.. Hidupkan dirimu..
Bila hati mula bersuara..
Segalanya memungkinkan diri untuk meneruskan kehidupan..

Friday 18 November 2011

Mak aku kate aku ada satu hobi pelik iaitu bercakap dengan kucing. Memang aku selalu cakap dengan kucing kalau ada kucing datang dekat dengan aku. Huhu. Kucing tu comel sangat sebab tu aku suka tanya dia kenapa dia terlalu comel~

Kawan aku pulak kate aku suka berangan. Kalau dia bercakap dengan aku, die kena sebut nama aku baru aku tahu yang sebenarnya dia bercakap dengan aku. Aku selalu kena marah dengan kawan aku sebab aku tak hiraukan apa yang dia cakap. Dah tu, mana la aku tahu yang dia bercakap dengan aku.

Sape tah kate aku ni kuat berimaginasi. Haa. Yang ni mungkin betul sebab aku memang suka berimaginasi lagi lagi tentang dunia masa depan. Wow! Best giler! Cuba la!

Apa yang aku perasan tentang diri aku :: aku ni suka bercakap sorang sorang. Fuhh! Bahaya! Nanti orang kate aku giler! Jadi, aku buat keputusan untuk cuba mengelakkan dari bercakap sorang sorang terutama sekali bila aku naik motor atau main basikal.

Sebenarnya banyak lagi tabiat aku yang agak buruk ni. Hahai~ Kadang kadang perkara macam ni kita tak perasan sendiri, tapi orang perasan tentang diri kita. Jadi, hati hati bila buat sesuatu perkara kerana ada yang memerhati~

No comments:

Post a Comment

Followers